czwartek, 5 kwietnia 2018

szmatki sensoryczne

Dzieci uwielbiają szeleszczące, kolorowe lub kontrastowe szmatki z metkami prawda?
Ja też je uwielbiam. Nie miętoszę ich z niesamowitym zaciekawieniem i skupieniem jak co niektórzy (Kamil) tylko jak na matkę szyjącą przystało.. szyje.

Różne faktury materiałów pomagają stymulować zmysły maluszków, szeleszczące lub mięciutkie wnętrze ciekawi a kolorowe metki zachęcają do zabawy.

Dla mojego Kamila uszyłam dwie sztuki.





 Może i nie wyglądają super profesjonalnie, dobór kolorów też jest skromny ale nam się podobają.

Szeleszczą i są miękkie, z jednej strony przyjemny w dotyku materiał minky a z drugiej wzorzysta bawełna.






1 komentarz:

  1. Majka jest zachwycona wyrobami cioci Zuzi! Masz talent Kochana i pewna jestem, że uszczęśliwisz każdego dzidziusia swoimi dziełami! Twórz dalej i nigdy się nie poddawaj!

    OdpowiedzUsuń

Jestem MOMusią

Zaraz będziemy świętować roczek Kamila.  Jeszcze tylko kilkanaście dni zostało mi na cieszenie się moim małym niemowlaczkiem.  Z dniem ...