czwartek, 5 kwietnia 2018

od czegoś trzeba zacząć..

Dzień dobry :)
Zaczynamy i my! Matka szyjąca kompletnie nie wierząca w siebie, mały model i starszaczek.

Matka: niewyspana, z dodatkowymi kilogramami ale od niedawna z pasją. Uwielbiam szyć, pruć a efekt chociaż nie dokońca taki jak był w głowie nadal cieszy. Moja przygoda z szyciem rozkręciła się w czasie ciąży. Czasu było sporo, naoglądałam się fajnych rzeczy i postanowiłam też coś zrobić dla bobaska który rósł we mnie..

A bobasek rósł z przygodami i postanowił urodzić się przedwcześnie. Z daty poświątecznej postanowił zrobić mi prezent i będziemy razem zdmuchiwać świeczki na torcie, jednak każde z nas ma swój prywatny dzień ;) Aktualnie maluch zbliża się do 5 miesiąca życia i ma wspaniałego starszego brata..

prawie 4 letniego Filipa. Dzikus ogromny, gadułka której buźka zamyka się tylko podczas maratonów bajkowych i awanturnik ale najwspanialsze dziecko na świecie. Bratem jest super, zero zazdrości, pogłaszcze, przytuli i kocykiem przykryje.

Zapraszamy do zaglądania i pozdrawiamy

Miłego dnia! :*


1 komentarz:

  1. Cudowni chłopcy! Witamy w blogosferze <3 Zapewniam, iż blog z czasem doda Ci wiary w siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem MOMusią

Zaraz będziemy świętować roczek Kamila.  Jeszcze tylko kilkanaście dni zostało mi na cieszenie się moim małym niemowlaczkiem.  Z dniem ...