środa, 19 września 2018

kolorowy zawrót głowy

Włosy to ozdoba każdej kobiety.
Jako posiadaczka brązowych, półdługich i kręconych włosów zawsze marzyłam o totalnym przeciwieństwie. Długie, proste blond włosy to było to za czym się odwracałam na ulicy i po prostu zazdrościłam ;) 
Sporą część życia spędziłam z prostownicą w ręce, miałam robiony zabieg keratynowego prostowania niestety z marnym skutkiem więc z czasem odstawiłam prostowanie i polubiłam ten mój nieregularny skręt.
Po porodzie nadszedł czas odwagi i przefarbowałam się na blond.
A skoro moje włosy były już jasne mogłam w końcu pobawić się kolorami.

Postanowiłam przetestować asortyment firmy Joanna która ma w swojej ofercie szampony koloryzujące. Użycie ich jest bardzo proste a dostępna paleta kolorystyczna dosyć rozbudowana. 
Ja miałam okazje wypróbować 3 kolory pastelowe : granatowy, turkusowy i różowy oraz mocną intensywną czerwień.  



Tak jak w przypadku każdej farby należy zrobić wcześniej próbę uczuleniową, 
a sposób użycia jest opisany na odwrocie opakowania: załóż rękawiczki i zabezpiecz ubranie przed pobrudzeniem. Rozprowadź produkt na wybranych partiach umytych i wilgotnych włosów. Pozostaw na 20 min i dokładnie spłucz włosy. 
 Kolor jest półtrwały, po każdym myciu kolor jest coraz jaśniejszy.






`
Jak widać na zdjęciach  jedynie pastelowy różowy był praktycznie niewidoczny, z reszty kolorów byłam zadowolona, a najlepiej się czułam w spłukanej czerwieni. 

23 komentarze:

  1. Pięknie ci w tej czerwieni ������

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, ale ja bym nie widziała się w takich kolorach. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś te kolory nie przemawiają do mnie, nie lubię aż tak eksperymentować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem najlepszy jest kolor niebieski, choc po splukaniu robi sie taki wyblakly i nie wyglada to za ładnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszelkie wariacje w odcieniach czerwieni :) I również nie boję się eksperymentów ;) Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym się nie zdecydowała na tego typu farbowanie, to nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne kolorki w końcu czasami można poszaleć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo! W każdym kolorze jest Ci do twarzy ;) Piękna!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ten różowy z drugiej fotki mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakoś nie specjalnie przepadam za takimi odwaznymi kolorami na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz :) Te kolory Ci pasują :)

    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Spłukana czerwień rzeczywiście najlepiej wygląda. Ja mam przed sobą farbowanie na różowo, znowu. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam zawsze marzyłam o odcieniach burgundu lub śliwki :)
    Ale mam włosy dosyć ciemne (blond/brąz) i takie rzeczy na nie nie działają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czerwień mi się podoba, pasuje Ci.

    OdpowiedzUsuń
  15. Można poszaleć z kolorami na włosach :) Ale to jednak nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne, ale na moich ciemnych włosach to tak średnio u mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pastelowy róż jest piękny. Jak długo utrzymuje się taki kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pastelowy róż akurat najkrócej, 3 mycia i już był niewidoczny :(

      Usuń
  18. Czerwień wygląda rewelacyjnie, naprawdę super! :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń

Jestem MOMusią

Zaraz będziemy świętować roczek Kamila.  Jeszcze tylko kilkanaście dni zostało mi na cieszenie się moim małym niemowlaczkiem.  Z dniem ...