wtorek, 11 września 2018

wrześniowe postanowienia

Witam we wrześniu
postanowienia raczej kojarzą się ze styczniem, początkiem roku ale tak naprawdę każdy moment jest dobry na wyznaczenie swoich celów.. i dążenie do ich spełnienia! 
W planowaniu i spełnianiu planów szczerze mówiąc jestem słaba. Postanowienia noworoczne kończyły się z dniem 3 stycznia a moje plany po ciążowe zostały wypełnione w 1/3.. jestem blondynką ;) Chociaż aktualnie mój kolor włosów trochę od blondu odstaje..


 ale o tym kiedy indziej.

Drugim punktem po ciążowych planów była zmiana wagi. Typowe prawda? 
W ciąży się tyje to potem fajnie by było zrzucić zbędne kilogramy które to nagromadziły się podczas zachcianek. Po ciąży zostały mi właściwie 3 kg więcej niż waga wskazywała przed ciąża ale pamiętam jeszcze czasy przed starszakowe kiedy to mieściłam się w rozmiar S. 
Czas wziąć się za siebie i powalczyć o to co było kiedyś. Zaczynam skromnie -5 kg na początek mi wystarczy :) 
Bedzie ciężko bo muszę zrezygnować z czekolady, fast foodów i czipsów które tak uwielbiam, a 
sport i ćwiczenia to niestety nie to co kocham ;) Do tego poprawa stylu życia i taka prosta czynność a bardzo ważna-  picie wody.
Daje sobie miesiąc.. ;)

A oto moje inspiracje ćwiczeniowe..
Może Tobie też się przydadzą i razem powalczymy o lepszą siebie?












14 komentarzy:

  1. Walczę z Tobą! Trzymam kciuki za dojście do celu

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki żeby się udało z tymi postanowieniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również przydało by się te 5 kilo zrzucic by czuć się dobrze we własnym ciele ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. w takim razie życze Ci powodzenia w postanowiniach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo często w postanowieniach jest napisane o ćwiczeniach :) same miałyśmy takie nie raz, jednak nie byłyśmy systematyczne... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez usiłuję schudnąć. Odtsawiłam słodycze a tu dupa... Muszę zwiekszyc aktywnosc fizyczną ale troche jestem zniechecona :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci przede wszystkim wytrwałości! Powodzenia w dalszej walce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie to ciężko jest trzymać się jakiegoś postanowienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie ciężko z tego typu postanowieniami :D ale też próbuję :D Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki 💪🏽 Wiem jak ciężko trzymać się postanowień :) ale tylko to daje sukces 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia :) a włoski śliczne

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki. Ja też mam wielkie plany chudnięcia,ale jakoś kiepsko mi to idzie... inspiracje treningowe mam podobne :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki :D Mi również by to się przydało...

    OdpowiedzUsuń

Jestem MOMusią

Zaraz będziemy świętować roczek Kamila.  Jeszcze tylko kilkanaście dni zostało mi na cieszenie się moim małym niemowlaczkiem.  Z dniem ...