niedziela, 30 września 2018

Hity września

Wrzesień już się skończł wiec chciałabym zaprezentować moje zakupowe kosmetyczne hity.



Lirene matujący krem-mus  z witaminą E. Sprawdza sie na dzień i na noc (krem do cery tłustej i mieszanej). Przyjemna konsystencja w formie musu
 zapewnia komfortową aplikację kremu, który szybko się wchłania,nie obciąża skóry zapewnia intensywne i długotrwałe nawilżenie skóry uelastycznia i wygładza zmarszczki. Skóra twarzy staje się matowa i ma wyrównany koloryt.
Uwielbiam kremy nawilżająco-matujące dzień/noc ze względu na ich uniwersalizm. Nie muszę się przejmować który krem kiedy użyć tylko mam jeden do wszystkiego- taki ze mnie kosmetyczny leniuch :) Cere mam tłusto- mieszaną, ciągle próbuje ją matowić na różne sposoby a ten krem sprawdza mi się super i do tego ładnie, delikatnie pachnie.

Cena: ok 20zł 


Odżywka Pantene Pro-V Intensywna Regeneracja odżywka silnie regenerująca pomaga głęboko nawilżyć włosy, nadając im zdrowy wygląd odżywia zniszczone i suche włosy, zapewniając im gładkość.  
Do włosów słabych lub zniszczonych.
Moje włosy są siankiem, trudnym do rozczesania i puszą się niesamowicie. Odżywka Pantene  pomaga mi je chociaż trochę ujarzmic, po nałożeniu w trakcie mycia i spłukaniu są miłe w dotyku, gładkie "lejące" bardzo łatwo się rozczesują a po wysuszeniu są wyjątkowo ładne. 

Cena: ok. 15 zł 



Tusz do rzes Eveline Volumix Fiberlast Volume & Lift & Separation  Mascara łączy w sobie specjalistyczną formułę z rewolucyjną konstrukcją szczoteczki i udowodnionym działaniem.Tusz widocznie pogrubia rzęsy dając im niesamowitą objętość. Nie pozostawia grudek i idealnie rozdziela rzęsy unosząc je  do 45 stopni.  Silikonowa szczoteczka chociaż przeze mnie ogólnie nie lubiana tutaj naprawdę dobrze spełnia swoje zadanie, rzęsy są ładnie pogrubione,lekko wydłużone i nie kruszą się pod koniec dnia. Dzięki dwustronnej szczoteczce można  dotrzeć  nawet do najkrótszych rzęs. 

Cena : ok.11 zł 




13 komentarzy:

  1. Trochę malutko tych hitów, ale ważne, że się sprawdziły. :D Kusi mnie odżywka Pantene - moje włosy trudno się rozczesują i chciałabym coś temu zaradzić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Maskara prezentuję się mega :) Nasza akurat się kończy to może sięgniemy po tą Twoją!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji jeszcze by poznać te produkty ciekawi mnie ten krem z witaminą E .

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten krem z Lirene z chęcią bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odżywka mnie zainteresowała a za markę Eveline nie przepadam i raczej po nią nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tusz sama posiadam, i jest niezastąpiony jak dla mnie, i cena jego też jest przystępna:)
    Pozdrawiam
    https://lifestyleworldblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten krem mus muszę wypróbować :D Coś matującego mi się przyda!
    www.spiked-soul.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam srebrną wersję tego tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super proodukty! bardzo ciekawy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten sam tusz będzie teraz sprzedaje mama ginekolog :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem MOMusią

Zaraz będziemy świętować roczek Kamila.  Jeszcze tylko kilkanaście dni zostało mi na cieszenie się moim małym niemowlaczkiem.  Z dniem ...