sobota, 14 kwietnia 2018

ostatnia plaża zaliczona! :)

Wycieczki ach wycieczki :)
Te małe i te większe. W znajome miejsca oraz te po raz pierwszy.
Poprzedni weekend spędziliśmy nad naszym ukochanym morzem, po drodze wjeżdżając do Malborka


 oraz Gdyni (skwer Kościuszki to stały punkt mojego męża, nie ma szansy być w Gdyni lub okolicy i nie wjechać zobaczyć Błyskawicy ;))


 ale naszym punktem docelowo-noclegowym była Jastrzębia Góra. Dobrze że pogoda była piękna bo jedyną atrakcją miasteczka w kwietniu jest plaża i szum fal. 





Stragany i sklepiki które latem uwielbiam teraz jeszcze zimowały i czekały pewnie na połowę czerwca.


Na szczęście hotel Astor w którym nocowaliśmy zapewnił nam rozrywkę (basen) oraz dwie sale zabaw idealne dla Filipa. Hotel bardzo polecam szczególnie dla dzieci i nie wymagających luksusów rodziców bo szczerze mówiąc właściciel mogłyby pomyśleć o małym remoncie obiektu ;)  A jedzenie w hotelu było przepyszne!

 Następnego dnia z pełnymi brzuszkami ruszyliśmy podbić Hel tym razem od strony morza. 
Zaliczyliśmy spacerek na cypel na którym nigdy nie byłam,



 po raz kolejny odwiedziliśmy foczki w fokarium i pierwszy raz poszliśmy na plażę morską.




Ach jak tam cudownie, teraz jeszcze bez tłumów, oddalona od miasta, cisza, spokój, sama natura.. 

Dla mnie to była ostatnia plaża a dla Kamila pierwsza  taka bardziej świadoma  która zobaczył (pierwszy i drugi raz w Kołobrzegu na plaży po prostu spał..)




  Jak dla mnie będzie to jedna z tych ładniejszych plaż nad Bałtykiem i chętnie tam wrócę.
 Teraz kiedy wybrzeże mam już cale zaliczone czas podbić większe Polskie miasta ;)
Na wycieczkowej liście na pewno zagości Kraków, Wrocław i Szczecin.
 Które miasto polecacie na letnią wycieczkę z dziećmi?

2 komentarze:

  1. Świetna fotorelacja, bardzo inspirująca! Cudowna z Was rodzinka. Wspaniale, że propagujesz, iż podróżowanie z małymi dziećmi jest możliwe. Jak to mówią: dla chcącego nic trudnego! Ja nawet w połowie nie poznałam wybrzeża :x Czas to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  2. 41 year old Dental Hygienist Murry Longmuir, hailing from Vanier enjoys watching movies like Joe and Table tennis. Took a trip to Chhatrapati Shivaji Terminus (formerly Victoria Terminus) and drives a C70. strona firmowa

    OdpowiedzUsuń

Jestem MOMusią

Zaraz będziemy świętować roczek Kamila.  Jeszcze tylko kilkanaście dni zostało mi na cieszenie się moim małym niemowlaczkiem.  Z dniem ...